Ostróda: Włodzimierz Brodiuk. Co przedstawia scenka?O czym rozmawiali trzej Panowie? Czekamy na Wasze propozycje…

Posted: 4 Wrzesień 2012 in Wszystko o Włodzimierz Brodiuk, Znalezione w sieci
Tags: , , , ,

Tak rozmawia Starosta Brodiuk z Ostródy

Tak rozmawia Starosta Włodzimierz Brodiuk z Ostródy

Czekamy na propozycje, które prosimy zamieszczać w komentarzach, albo na stronie http://facebook.com/ostroda2012.wordpress. Wystarczy podać imię i email (wszystko może być fikcyjne) i komentarz po zatwierdzeniu pojawi się na łamach naszego serwisu. Czekamy~zespół ostroda2012.wordpress

 

Przeczytaj koniecznie: Tanie paliwo nie dla mieszkańców powiatu ostródzkiego:

https://ostroda2012.wordpress.com/2012/07/31/kaliningrad-nie-dla-powiatu-ostrodzkiego/

Komentarze
  1. !!! pisze:

    zobacz trgo s…a , z Morlin już tu dolazł

  2. @ pisze:

    tak , tu , ale najpierw załatwie sobie taki samochód jak Siemienias miał , z amerykańskimi chorągiewkami, a on będzie szoferem, wszystkie sierżanty będą salutowały jak będziemy jechali, nawet jak pojedziem do Elbląga.

  3. Wojtek pisze:

    Włodek: Masz szczekać jak ci każę kom(cenzura), ja ci daję na chleb:
    Pan G (etatowy członek zarządu): No co ty Włodek ja nigdy przeciw tobie.

  4. ??? pisze:

    widzisz tą czerwoną smycz, tak będziesz chodził , przy nodze, a nie w cymbergaja grał, wyciągnij te łapki z kieszeni jak koło mnie stoisz.

  5. marek pisze:

    jak mnie stąd ruszą, to wszyscy polecicie, to wam mogę obiecać a Pan z prawej: dobraa, spokoo, nie tak nerwowo🙂

  6. ??? pisze:

    ja więcej postawiłem.

    ,,Skandal w radzie powiatu w Ostródzie. Głosy do rady kupowane były za alkohol, zapadł wyrok w tej bulwersującej sprawie”

  7. Anna pisze:

    W tym miejscu chcę swój sklepik papierniczy postawić niedługo:)

  8. ??? pisze:

    wieśniaku , do mnie , do urzędu, w takich brudnych butach ???

  9. Karol pisze:

    Wymiataj te paprochy stąd! Wiesz kim ja jestem i jakie szkoły ukończyłem?:) Ja z Siemienasem interesy kręciłem!

  10. Bolek pisze:

    Tu mój najlepszy przyjaciel Kowalski bedzie przyjeżdzał, bo bedziemy rozmawiać o interesach!!!

  11. stok pisze:

    Nie będziesz mi tu podskakiwał, Ja tu rządzę i nigdy mnie nie odwołają !!!

  12. LOOOL pisze:

    To musi być wyjątkowo interesująca rozmowa, bo to bardzo elokwentni panowie. Pewnie nabijają się z wyborców, że oni biorą po 100 tys PLN ów rocznie, a w okół tylu frajerów, którzy na nich głosowali.

  13. zdzichu pisze:

    „Klękaj i przyrzekaj ze nie znasz n(cenzura), klękaj!?”

  14. Manna pisze:

    Tu będę parkował f(cenzura)-e popaprany rozumiesz to?

Skomentuj

