Zwykły obywatel od straży miejskiej za takie wykroczenie, gotów otrzymać mandat za 500 złotych i kilka punktów karnych, ale nie Olgierd D., którego auto (nie piszę że  należy do niego, ale jest jego czynnym użytkownikiem) stanęło na zakazie. Nadwyraz czesto nasz odwołany burmistrz tam staje i jeden z czytelników serwisu przysłał nam zdjęcia. Dziwne, ze służby odpowiedzialne za przestrzeganie

 

przepisów drogowych, w tej sprawie nie interweniują. Tym bardziej, że samochód parkował tam co najmniej od ponad godziny, a jego właściciel raczył się w pobliskiej knajpie. Mamy nadzieję, ze zostanie monitoring miejski zabezpieczony, a kierowca otrzyma za to odpowiedni mandat, nie pouczenie, bo pouczyć można matkę z dzieckiem, która na przykład  zaparkowała żeby iść z dzieckiem do lekarza. A kandydat na burmistrza, ma być prawy i dawać odpowiedni przykład! 

Czy nasz pan były burmistrz sam zgłosi się do Straży Miejskiej po mandat? Czy będzie miał tyle honoru i bez dochodzenia przyzna się, że łamie przepisy? Zobaczymy!

Oto materiał zdjęciowy, a raczej jego ułamek

Kierowca mazdy ma za nic przepisy ruchu drogowego, przypadkiem czy mazda nie należy do do kandydata na burmistrza Ostródy?

Kierowca mazdy ma za nic przepisy ruchu drogowego, przypadkiem czy mazda nie należy do do kandydata na burmistrza Ostródy?

Czy to nie aby nasz ostródzki Kolumb odkrywca czerwonej ziemi?

Nie pomiń:

Kasa dla usłużnych  urzędasów: https://ostroda2012.wordpress.com/2012/07/19/ostroda-skandal-w-ostrodzie-pracownicy-urzedu-dostawali-dodatkowe-zlecenia-ostroda-skandal-w-urzedzie/
Skandaliczne zachowanie władz:     https://ostroda2012.wordpress.com/2012/05/12/wladze-ostrody-zorganizowaly-libacje/
A kto to donosił? https://ostroda2012.wordpress.com/2012/06/09/burmistrz-w-ostrodzie-donosil-do-sb/

Zapomniał zapłacić podatki 

Dabrowskiego z Ostródy, albo Lubajn dopadła skarbówka
http://gazetaolsztynska.pl/Protestuje-pod-skarbowka,68099

Handlował na Allegro, dopadła go skarbówka

2009-04-07 00:00:00

Jak zapowiedział, tak zrobił. Tomasz Dąbrowski z Ostródy zorganizował w środę pikietę przed siedzibą Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie. Uważa, że urzędnicy grubo przesadzili, naliczając mu 140 tys. zł podatku za handel używanymi ubraniami na internetowej aukcji.

Tomasz Dąbrowski z Ostródy, który na swoim blogu, zapowiedział pikietę, stanął na poboczu ulicy Lubelskiej uzbrojony w transparenty. Co pchnęło Dąbrowskiego do tak desperackiej próby zwrócenia na siebie uwagi? – Urząd Kontroli Skarbowej naliczył mi 140 tys. zł podatku, bo handlowałem w internecie używaną odzieżą. Owszem, pewne błędy popełniłem, ale kara jaka ma mnie za to spotkać jest niewspółmierna do winy. Uważam, że osoby, które tak jak ja sprzedawały kilka lat temu towary na aukcjach internetowych, powinny być objęte podatkową abolicją – twierdzi Tomasz Dąbrowski. – Cieszę się, że moją sprawą udało mi się zainteresować media. Liczę, że zgłoszą się do mnie inni ludzie, których naliczono horrendalne podatki za handel w internecie.Dąbrowski przyznaje, że w ciągu dwóch lat sprzedaży w internecie używanych ciuchów osiągnął obrót na poziomie 500 tys. zł, a sprzedał w sumie kilkanaście tysięcy sztuk używanej odzieży. – Ale nie ma to nic wspólnego z tym, co zarobiłem. UKS nie uwzględnia moich kosztów, m.in. opłat za przesyłkę towarów. Naliczenie mi 140 tys. zł podatku oznaczałoby, że byłem finansowym krezusem. Ja się pytam urzędników: gdzie w takim razie są te pieniądze? Przecież większość towaru, które sprzedałem, to były rzeczy, które przekazała mi rodzina. To, co próbuje ze mnie zrobić UKS, to skakanie po ekonomicznym trupie – uzasadnia.
api
/gazeta olsztyńska/

Bo podatki trzeba płacić, a nie bloga prowadzić!

Komentarze
  1. Kto to wam robi tak świetne fotki… 😀

  2. Piotr pisze:

    To są pierdoły????? Chyba jestes z PO to sorry:)))

  3. ???????? pisze:

    dam mu adres, gdzie ma przyjśc.

  4. ???????? pisze:

    a który ???

  5. dhareck pisze:

    juz nie przesadzajcie, czepiac sie takich pierdol, nie macie lepszych zajec?

  6. Lis pisze:

    Dziś synek Olgierda D. chodził po mieszkaniach i zbierał jakieś podpisy poparcia.

  7. Ben pisze:

    Ten pan chciałby bardzo powrócić na posadkę hahahahaha:)))))))))))))))) Ale chciałoby się:)))))))))

Skomentuj

