„To jest POlska, POwiatowa Właśnie”

Oglądając ostatnią sesję rady miejskiej, aż spadłem z krzesła. Początkowo pomyślałem że mam dejaVo, albo za dużo wypiłem. Ale nie, przetarłem oczy i widzę to samo.

Brodziuk przemawia na sali sesyjnej w urzędzie miasta, jak kiedyś, jak radnym był- pomyślałem. Podgłosiłem mój odbiornik telewizyjny, co abonament za niego płacę i wszystko się wyjaśniło. Niby zarosił „go” na uroczystą sesję nowy przewodniczący Henryk Hoh, znany wszem oprowadzacz wycieczek i pogromca do niedawna Dąbrowskiego ( największy szkodnik w powojennej Ostródzie, te słowa pod adresem burmistrza wygłaszał nie kto inny, a sam Heniu) Deklarował też, że jak ten wybuduje stadion, to go osobiście  przez miasto na plecach zaniesie. Oj Henio obietnicy nie spełnił, ale do meritum.

                          Pan Włodzimierz Brodiuk, czy jak ktoś woli Brodziuk, przyszedł na sesję i opowiadał jak zagospodarował były budynek sądu. Tylko przy tym  zapomniał pan starosta  niszczejącym kilkaset metrów dalej budynku po byłej szkole nr 7, przy ulicy Olsztyńskiej. Była tam szkoła należącego do powiatu specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego i jak odeszli z niej uczniowie, niezabezpieczona odpowiednio zaczęła się walić.  tak wygląda gospodarność w wydaniu POlski POwiatowej.

Przeczytaj też: http://www.fakt.pl/Dramat-wychowanka-Specjalnego-Osrodka-Szkolno-Wychowawczego-w-Ostrodzie,artykuly,140160,1.html

Budynek wygląda jakby stał opuszczony przez dziesięciolecia, a przecież uczniowie z niego wyszli niespełna 4 lata temu. Pozawalane częściowo stropy, zalane podłogi i dziurawy dach. Od północnej strony budynku na próżno szukać szyb w niedawno wstawianych tam plastikowych oknach…

Zresztą zapraszam do obejrzenia 5 minutowego materiału filmowego na ten temat….

Film o wysokiej rozdzielczości Xdcam

Film dla starszych wolniejszych komputerów z niską jakością

~Tokida bis

Zobacz też http://uwaga.tvn.pl/54995,wideo,330928,…,…,reportaz.html

https://ostroda2012.wordpress.com/2012/03/16/powiatowy-lincz-na-radnej-makarze/

https://ostroda2012.wordpress.com/2012/03/26/starosta-w-zainteresowaniu-agencji-bezpieczenstwa-wewnetrznego/

Komentarze
  1. Czarek pisze:

    Przedstawicielem skarbu Państwa w terenie jest właśnie starosta. To on przekazywał w imieniu państwa budynek sądu ewangelistom. Jednak szkoła nr 7, a raczej dawna jest nadal w zarzadzie powiatu i to powiat ma dać o stan techniczny.

  2. Albin Kolano pisze:

    ten budynek od dawna nie jest własnością powiatu jest własnościa skarbu państwa w zamian za budynek po dawnej prokuraturze. Piszecie starszne bzdury ale jakie bzdury taki informator.

  3. ćpun pisze:

    deja vo? przy wylanym lukru???? aaahahaha!!!!!! to mówiłem ja, miejscowy ćpun buhaha

  4. alex pisze:

    a ty chyba byłeś jednym z tych uczniów? :D:D:D takie byki walisz, gościu, że żenada 😛

Skomentuj

