Nieprawda głupcze!

Posted: 13 marca 2012 in Znalezione w sieci
Tagi: , , , , ,

Czytając co się wyprawia i wypisuje w internecie na temat pana starosty Włodzimierza Brodiuka, czy Brodziuka , przechodzi ludzkie pojęcie i już dawno straciło dobry smak. Strony pod adresem www http://konon.atspace.com/pg002.html , to przykład strasznego linczu na najlepszym nie tylko w Polsce.

W tym miejscu, aż cisną się na usta słowa wiersza autorstwa Wacława Jarząbka, które pozwolę sobie zacytować z drobnymi zmianami

Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęcza, starosta-prezes Brodziuk, dla naszego klubu „Tęcza”. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie – to wilki!…

I na koniec piosenka -Niech żyje nam starosta-prezes, sto lat!
To jeszcze ja – Jarząbek Wacław, bo w zeszłym tygodniu nie mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam starosta-prezes naszego klubu. Niech żyje nam! To śpiewałem ja – Jarząbek…

Drodzy mieszkańcy naszego miasta, powiatu, kraju, Europy i świata, apeluję do Was w żadnym wypadku nie czytajcie tej obrzydliwej strony, nie oglądajcie zdjęć, bo to po prostu czyste chamstwo w biały dzień.

Podaję link żebyście się napatrzyli do obrzydzenia      


 

~Miecio ze Zwierzowa (List od czytelnika)

(źródło zdjęć http://konon.atspace.com/pg000.html)

Komentarze
  1. […] Przeczytaj też https://ostroda2012.wordpress.com/2012/03/13/mieszkancy-powiatu-ostrodzkiego-pisza-o-kononowiczu-z-os… […]

Skomentuj

